Doe het Met Klanten

Iedere organisatie wil klanten die tevreden zijn en dat ook delen met anderen. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Het gebruikmaken van big data is goed, maar veel feedbackmethodes vertellen niet het hele verhaal. Het échte gesprek, met klanten, geeft wel antwoord op de diepere drijfveren, emoties en behoeften, waardoor je de customer expierence naar een hoger plan kunt tillen en meer uit je organisatie kunt halen. Ik kan je daarbij helpen. Samen Met Klanten.

Tijd voor een goed gesprek

 

Voor een goed gesprek heb je twee mensen nodig. Die mensen, de klanten, zijn de beste feedback die je als organisatie kunt krijgen. Je wilt oprecht naar ze luisteren en ze begrijpen. Ik breng je in écht contact met klanten en laat je zien welke kansen daaruit voort kunnen vloeien. Daarna kijken we samen welke verbeteringen er nodig zijn. Processen aanpassen, producten verbeteren, medewerkers enthousiasmeren, bouwen aan een optimale klantreis en klantbeleving: als customer experience professional kan ik je op al die punten helpen. Niet met ingewikkelde rapporten, maar met praktisch toepasbaar materiaal. En met humor. Want Met Klanten wordt alles leuker.

 
 
Logo%27s+JPEG.jpg

Talk.

It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.

Logo%27s+JPEG+kopie.jpg

Think.

It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.

Logo%27s+JPEG+kopie+2.jpg

Do.

It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.

Sarah is doortastend, helder en schakelt snel, waardoor we onze klantenreis in een mum van tijd konden optimaliseren
— - Rebecca Verhoef, CEO Anders dan anderen