
Over mij
Strategisch organisatieadviseur met focus op klant- en medewerkerstevredenheid
Als strategisch organisatieadviseur help ik bedrijven om medewerkerstevredenheid te verhogen en operationele uitdagingen op te lossen. Ik kijk met een pragmatische, datagedreven aanpak naar organisaties als geheel, altijd vanuit klant- en medewerkersperspectief.
Ik analyseer ik waar samenwerking en processen verbeterd kunnen worden. Mijn aanpak combineert scherpe analyses met humor en storytelling, zodat verandering niet alleen effectief, maar ook inspirerend is.
Mijn werk heeft bewezen klant- en medewerkerstevredenheid te verhogen, frustraties te verminderen en experts de ruimte te geven zich op hun kernkwaliteiten te richten. Dit resulteert in minder verloop, betere samenwerking en een toekomstbestendige organisatie.
Wil je weten hoe jouw organisatie hiervan profiteert? Laten we in gesprek gaan!
“Sarah is iemand met een tomeloze energie, die met enthousiasme en heel veel creativiteit verbinding weet te maken tussen klant(behoeften) en de doelen van de organisatie. ”
“De mens is altijd Sarah’s uitgangspunt, wat zij weet te verbinden met de complexe realiteit van de organisaties. Met een palet aan ervaringen en instrumentarium laat zij teams open onderzoekend de eigen dienstverlening, processen en systemen onder de loep nemen.”